Tsunam(Y) Sende anımsar mısın beni sözleri, bestesi, indir

19 02 2012

sende anımsar mısın beni

Yakup vardar Sende anımsar mısın bestesi dinle ,  beste sözleri Sende anımsar mısın indir, anımsar mısın beni beste sözleri için :

Bursalı besteci Yakup Vardar Sende anımsar mısın beni gerçekten sözleri gibi ritmide güzel. Nedense Bestecilerin yüzde 80 i Bursadan çıkıyor.  Sende anımsar mısın sözleri bestesinde ne demiş, umrumda olurmu bu saatten sonra ?

Gerçekten de öyle insanın umrunda olmamalı dünya. Hiç ummadığı anda insana çok güzel fırsatlar, istekler gelebilir. Aslında Sende anımsar mısın bestesinde Sana adayacaktım ömrünü demiş. Kimseye adanmamalı..

yakup vardar Sende anımsar mısın beste  dinlemek ve Sende anımsar mısın beste sözleri için

” sabah ezanlarına yine geldin aklıma

küçük çocuk gibi girdim yatağın altına

arkadaş hatrına gitmiştim mevzuya

bak allahın işine sen çıktın karşıma

Söylenenlere inat düştüm aşk yoluna

umrumda değil ki atsalarda paravla

baş koymuşum bu yola dönmeyeceğim asla

umrumda olur mu bu saaten sonra dünya “


Actions

Information

3 responses

27 02 2012
Hasan İnce

Çok güzel. Paylaşımınız için teşekkür ederim

27 02 2012
doksandk

Mesajınız bizim için önemlidir. Biz teşekkür ederiz..

8 12 2012
Cansu

yuh. ilk defa dinledim ve hiç tanımıyordum Yakup Vardar’ı bir arkadaşım demişti. bende Allah bilir çok kötüdür dedim ama var ya bi dinledim öldüm sese çok güzel bi sesi varmış ve dinlemekten vazgeçmeyeceğim şimdiden başlayıp ezberledim şarkılarını. paylaşımınız için teşekkür edrm :D

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

