Gamesliga güvenilir mi

17 12 2011

Merhaba arkadaşlar size bugün çok merak edilen Gamesliga güvenilir mi? sorusuna birazcık yanıt getirmek istiyorum. çok ciddi miktarlarda bahis yapan biri olarak 2 haftada belkide 200 tl para veriyorumdur iddaa ya. 2011 in temmuz ayında bende merak ettim bu siteyi tavsiye üzerine araştırdım soruşturdum sizler gibi.. ve karar verdim gamesliga referans no yu bulabilmek için baya araştırdım yanlız. Herneyse kısa kesip siteyi anlatayım sizlere. site çok yavaş bu kesinlikle göz ardı edilemez. ama oranlar iddaa dan 0.15 – 0.20 daha fazla. yani nne demek oluyor?

iddaa 1.40 verdiyse burada 1.60 1.65 oluyor. 1.50 vermişse 1.65 – 1.70 olmakta bahis fiyatları. ve dandik ligler hariç hemen hemen hepsi tek maç bahis yapılabilme izninde. bahis seçeneklerinde +11 + 13 şeklindeki bvutonlarda ise maça 1.5 2.5 3. 5 gol altı yahut fazlası gibisinden bahis yapabilirsiniz. ilk yarının tek gollu veya çift gollü olacağının tahminini skor handiap çifte şans maç sonu tek çift vs.vs gibi bahisler yapabılırsınız. benim tercihim ise ikinci yarı daha fazla gol oynamak. sabit ganyan 2.00. baskette guzel tum oranlar 1.80 fakat kotu yanı ılk yarı oynanmıyor sade ms ve alt üst ile birlikte takımların toplam sayılarının tek çift yahut ilk yarı tek maç sonu tek çif gibi bahisler yapabılıyorsunuz. Gamesliga güvenilirmi konusuna gelince  çok para yatırdım belki 400 500 tl. Gamesliga dan çektiğim  tutar ise 90 + 50 + 110 tl. emir verdikten işlem sırasına göre hemen hemen ertesi gün paranız yatıyor. ben sıkıntı cekmedim. ama sonucta lisansları yo yanı hesabınızı kapasa kapatır vermese vermez. polise gitsen polis der yasa dışı neden oynuyorsun.. ama tahmınımce ufak mevlaları verıyorlar. sahsen ben 4  5 mılyar tutturanın parasını vermezdım🙂 yanı para cekmede sıkıntı cekmedım. para yatırmada ise bankamatikten 5 tl kesiyor banka. bır net hesabı acın ınternet bankacılıgı oradan 1 tl kesım ucretı var daha karlı..

Çok düşünüyorsanız eğer bir deneyin tutturun çekmeye çalışın paranızı. ozaman kendinize göre karar verin Gamesliga güvenli mi sorusunu.. Etrafta gamesliga şikayet çok ama bana daha bir zararları olmadı.

Eğer anlamadığınız soru kısım olursa buradan destek verebilirim. Ayrıca , Gamesliga referans no için mesaj atıp mailinizi kontrol etmeniz yeterli.. bol şanslar bol kazançlar.

Kısacası gamesligadan para çekme de para yatırmada kolay.

Ama unutmayın az basın 15 – 20 bunu katlamaya calışın öyle cekın. gidip benım gıbı her allahın gunu 45 er tl yatırmayın..


Actions

Information

26 responses

21 12 2011
hurff

ben oynuyorum şuanda sorun yok 200 300 tl çektim hemen hemen

13 01 2012
atıf koç

kesinlikle güvenilir değil. beş para etmez

13 01 2012
doksandk

sahsen ben bir sorun yaşamadım ta ki zamanında siteye erişilme konusu hariç. ama ufak mevlalar ıle oynanacak ideal bir site bana göre tabiki..

8 02 2012
serdar osman

bende para çektim baya ama tavsiyem oynamayın

8 02 2012
serdar osman

serdar; ben bir müddet oynadım arkadaşlar beş para etmez. tavsiyem kesinlikle oynamayın. ödeme yolladık size tanımlana hesap numarası para yatırana kadar değişiyor ve paranız güme gidiyor

1 03 2012
önemi yok

arkadaşlar gamesligahezabıma 315 tl para yatırmakistedim . para atm de sıkıştı ve atm devre dışı oldu . ve bankaya gittim (garanti) banka atm bağımsız atm olduğu için merkezine e mail attı . 3 gün sonra cevap geldi parayı yatırmaik istediğim hesaba aktarmışlar otomatikmen. öyle dediler. gamesligadan yardım istedim .cevap vermediler ve yeni hesap numarası gönderdiler . e mail atıyorum cevap vermiyorlar . ne yapıcağımıda bilmiyorum. param güme gitti. ama size tavsiyem kesssssinlikle oynamayın bu sitede.

14 05 2012
samed

benimde param sikismisti bankamatige ve aynen adamlar gondermek istedigim hesaba gonderdi parayi banada dekontu verdi.dekonttaki bilgileri girince para yairma formuna hesaba eklediler parayi.bence iyi site tabiki dusuk oynayanlar icin

1 03 2012
tevfik

çok ciddiyetsiz ve lakayıt bir site. Bir tek telefon veya email adresleri bıle yok ve sorun yasandıgında ulasabılecegınız kımseyı bulamıyorsunuz.!

1 03 2012
doksandk

Arkadaşlar konuda söylemişim siz neden o kadar para yatırıyorsunuz ki😦 ufak mevlalar yapın lütfen ciddi ciddi söylüyorum. 315 tl az paramı. 50 yatırsanız hadi gitse üzülmessiniz. Lütfen ufak mevlalarla oynayın gamesligadan..

8 03 2012
okan

gamesligaya neden giremiyorum??

8 03 2012
doksandk

Bunu şuan kimse bilmiyor. Bence Girebildiğiniz ilk an paranızı ya oynayın ya çekme talebi verin.

8 03 2012
okan

siteye tekrar girebilirz değilmi

9 03 2012
cuneyt

Arkadaslar 3 senedir oynadgim bu siteden zaman zaman 2000-3000 tl kadar para talebim oldu sıkıntı yasamadan cektim bu tur ulasilamama gibi problemleri bende daha onceleri yasadim gecici sorun merak etmeyin

9 03 2012
okan

kardeşim bi cevap ver lütfen 3 gun oldu ya ?

9 03 2012
doksandk

Arkadaşlar bana neden soruyorsunuz ben sadece yazımı görüşlerimi yazdım sitemde.. Bende giremiyorum Sadece bekleyeceğiz.

10 03 2012
okan

cuneyt kardeş ne kadar surer steye tekrar grblmem ?? tahmnn varmı?

11 03 2012
okan

kardeşim bi cevap verin lütfen ya ben öğrenciyim param kaldı
içerde

18 05 2012
kemal

bu milletin kerizi bitmez arkadaş..hangi akla hizmet bu şerefsizlere para kaptırıyorsunuz..madem bahis oynayacaksın git adam akıllı büroya yatır.adamlar dünya yı dolandırdı.herkese geçmiş olsun paralarınız üstüne 1 bardak su için ii gelir..buda size ders olur işte.

28 05 2012
can

150 lıra paramı yedıler hala yatmadı ne yapabılrım

28 05 2012
can

adamlar 2000-3000 cektıklerını soyluyor daha 150 lıranın hesabını yapıolar parayı yedıler ınanmayın sırketın adamları bunlar

28 08 2012
rkeles

Cok Uyanıksan oyna her şeyi bilmen lazım Banka işini para yatırıyorsun on dakka sürmüyor geliyor ekleme yerine a bir bakmışsın başka hesap 2.3.4.5 hatta daha fazla deneyin yoğunluk olunca karışıyor ister ietemez ; ben 40.00.00 bin falan tuturdum paramın hepsinide aldım günlük 3.00.00 tl para cekme talimatı verin bir aksilik olmazsa 2 iş günü paran hesabında

10 09 2012
nrmn

benim üyeliğimi sildiler sadece poker sırasın da küfür ettim diye. bu nasıl bir şey yahu. ne yapalım para kaybediyoruz ağzımızdan elimizden kaçıyor işte

26 09 2012
oynamayın derim!

slm arkadaşlar eskiden bende sorun yaşamıyordum para çekmede falan ama 2012 itibariyle para çekmede sıkıntım var yatırırken anında hesaba geçiyor ama yatırdığınızdan dahada az bi para çekecek olsanız herhangi bi cevap vs yok yukarıdada arkadaşların dediği gibi ne bi telefon ne bi adres var hiç bişey yok hiç kimseye bişeyde kanıtlayamayız anlayacanız benim 500 tl gitti umudu kestim neredeyse kafamı yorduğuma değmez gidip normal bayide oynarım hiç değilse paranı anında alıyorsun gamesliga sanki bedava para dağıtmıyorya.. size tavsiyem bırakın sakın para yatırmayın yasal olmayan bu siteye güven kalmamıştır..

29 09 2012
altan8225@hotmail.com

Öncelerde para çekme işlemim oldu ancak sonralarında hep sıkıntı yaşattılar. En son olarak siteye 400 TL bankadan para yatırdım. Sonrasında doldurduğum formu iptal ettiler. Bir daha doldurdum yine iptal ettiler. Müşteri hizmetlerine yazdım cevap bile vermediler.

Makbuz istediler bakalım dediler bir sefer gönderdim ama sonrasında ortada hiç bişey yok. İçeride de 42 TL vardı. Güvenilir bir site asla değil. İlk başlarda güven tazelemek adına sıkıntı yapmıyorlar ancak sonrasında sorun çıkarıyorlar. Kimsede cevap yazmıyor Ve son olarak kibarca çok seyrek cevap verdikleri mesajlardaki EFENDİM cümlesine sakın kanmayın. En azından ben kandım siz kanmayın.

6 11 2012
sorunvar

gamesliga giris sorunu yasayan var mı şu an ?

21 11 2012
doksandk

Arkadaşlar oynamayın. Agustos itibari ile 50 tl yatırdım. yatırdıktan sonra 700 e kadar katladım. ilk çekme talebim 550 tl mi yatırdılar. ertesı gun hesapta kalan 150 tl mide katladım 500 e . 12 agustos ıtıbarı ıle 150 150 200 şeklinde 1 er gün ara ile onları da cektim. ve 15 gun oynamadım. ama param hep ertesi gün yattı. toplamda 1.200 tl para cektim. tamm iyi güzel ardından bir 50 tl atayım dedim. saat 7 idi attım eve geldım 8 de. formu onaylayıp basayım dedim dolduruyorum iptal ediyorlar. inanın saat 10 u gecti ben dolduruyorum onlar iptal ediyorlar. oynayacagım maçlardan da oldum zaten 10 olunca ertesı gune kalıyor bıraktımbende. sabah kalktım doldurdum gene ıptal ettıler. dedım son deneyecegım olursa olur olmassa gider 50 tl. denedım sonuda oldu. oda zaten tutturamadık gitti o gun bu gundur 3 ay gecmiş para yatırmam. yatırmayacagımda.

Leave a Reply

