Ayyildiz.Org hacklendi

13 02 2012

Merhaba sanalın uykusuz insanları :) Ayyildiz.org hacklendi malesef. Nerden estiyse bilmiyorum bir zone – h ye bakayım dedim. ardından Ayyıldız.org hacked Turkguvenligi.info ya bakayım dedim Agd neler yapmış. Birde baktım ki Ayyildiz.org hacklenmiş. Bunlar bana göre yanlış şeyler ama.. Sonuçta iki grupta çok iyi işler yapan bi grup.

Özelliklede Turkguvenligi Tayfası resmen makara yapmakta dünya ile :) Sonuçta Hepimiz Türk ‘ üz. Birbirimizin konumunu düşürmeye bence gerek yoktu. Bu olanlar şu anonymous denen gruba çıkar sağlacaktır. Bu benim şahsi görüşüm. Bizlerin Birlik olup dünya’ yı tehdit edecek kadar gücümüz varken, bu kadar gencimizin kafası çalışıyorken bunlar bence yanlış şeyler. Artık bu tür şeyleri görmemeyi umuyoruz ve her iki tarafa da selamlarımızı iletiyoruz..

İndex ‘ ten görüntüler ;

eskiden botnet çektiğiniz siteyi hekledik diye haber yaptırıyodunuz.
şimdi botnet bile çekmeden haber yaptırıyosunuz. ne zaman hek öğrenmeyi düşünüyosunuz?
en çok şu pentagon bize saldırmak için kapanıyo lafına yarıldık. o kullandığın maddeden bize de versene

bizim haberler, satılık türk medyasında değil dünya basınında çıkar, ordan takip edersiniz. öptük panpişler.

“Turkguvenligi: Biz varken hekin tadı yok”

bs’ye selam heke devam

hek öğrenmek isterseniz uğrayın bi ara

Site : Ayyildiz.Org

Mirror : Site kaydı


Actions

Information

Leave a Reply

