Baha Aşk Acısı Şarkı Sözleri

7 03 2012

baha-aşk-acısı

Baha benim için gençliğimin şarkıcısı. Gerçek duyguları ile şarkı yazan, bana göre tam bir Aşk adamı.. Herhangi bir Baha şarkısını açın ve gözlerinizi kapatıp maziye dalın. Eminim ki sizde seveceksiniz. Benim en beğendiğim şarkısı ise Baha – Aşk Acısı .. Ne diyor Baha  Aşk acısı sözlerinde ; Bugün ayrılığın ilk günü. Daha şimdiden çok özledim. Evet gerçek seven gerçekten yapamıyor. içini içine sığdıramıyor. Ve her ilişkinin sonu Baha ‘ nın dediği gibi , Aşk Acısı ile bitiyor..

Baha – Aşk Acısı Şarkı Sözleri

Bugün Ayrılığın ilk Günü

Daha Şimdiden Seni Çok Özledim

Gönül Çekmeyince Anlamıyor

Ne Yazık Sonunda Göremedim

Ben Hangi Savaştan Galip Çıktım Ki

Ben Birkaç Anıyla Mutlu Olmam Ki

Yaşamayan Nasıl Bilsin

Alt Tarafı Aşk Desin

Allah Kimseye Vermesin

Aşk Acısı


Actions

Information

Leave a Reply

