Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim

5 11 2012

https://i2.wp.com/www.dehablog.com/wp-content/uploads/2012/05/Seo11.jpg

Bugünkü yazımızda bir yarışma konusu olan Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim kelimelerini ele alacağız. Bu nedenle bu yazımı çalmayın emek hırsızları diyip yazımıza başlıyoruz bildiğiniz gibi yarışmaya can arkadaşım ve özden arkadaşlarımda katıldılar bende onlara tamamen destek amaçlı olarak bu yazıyı yazmış bulunuyorum. Bloğumda günlük olarak kendim birşeyler karalamayı severim beni bilenler bilir zaman tam bir blog delisiyimdir. Bu yazıyı okuyorsanızda nasıl bir deli olduğumu anlamışsınızdır. Kelime rekabeti düşük olsada her geçen gün rekabet oranı artıyor. Birçok internet sitesi yarışmaya girenler bu kelimeleri milyonlarca web sitesinde yayınlıyorlar. Yarışmayı zaten bilenler ise yarışmaya başvuru bile yapmıyorlar. Son hafta seo yarışmasında herşey değişecek bildiğiniz gibi bu değişiklikler ilk sırayıda etki edecek. Neyse biz biraz domain üzerine konuşalım domain keywords olarak aktifliğini sürdürmekte ama sıralamaya sokulmamaktadır.

Tahminim şu ki webaster forumu olan iyinette yayınlanan bu yarışmanın sonucu çok farklı olacak. Aklını çalıştıracak olan varsa backlink çalışmasına bile gerek kalmaz malesef bazı kişiler ilk günden wiki, ziyaretci, tanıtım, link gibi bir çok şekle başvurdular bile daha çok erken henüz daha çok erkek bir makalem wiki sitelere bağlı duracaksa orada hiç durmasın daha iyi ben sitemin kabiliyetine güveniyorum. Hangi web sitesi olduğunu biliyorsunuz zaten keywords domainler kapıldı daha önceden büyük ihtimalle keywords domainlerden biri bizdedir diye düşünüyorum benimde yarışma hakkında bilgim şimdi henüz elime ulaştı. Tüm yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum iyi olan kazanır umarım. Hosting firası olarak sponsor tekrar aynı hosting.com.tr adresi ile tam gaz çalışmaya devam ediyoruz.


Actions

Information

Leave a Reply

